2014. január 24., péntek

Első fejezet

Zayn Javaad Malik
2013.05.18


- Bazd meg Shay!-szitkozódtam halkan, a cigit félredobva - Nem lehetsz ekkora balfasz! Csak rakd le azt a kurva bombát és húzzunk innen!
-Jól van már Mr. Mindenfaszságonkibukok Malik. Ne hisztizz úgy, mint egy kislány!
Szóra se méltattam, csak vetettem rá egy lesújtó pillantást.
- Egyébként is. Hol vannak Niallék? Mar egy órája itt kéne lenniük. - Honnet tudjam? Nyilván elmentek drogot szerezni.-húzta meg a vállát flegmán. Megforgattam a szemem és tárcsáztam Harryt. - Hol a picsában vagytok? Már egy órája itt kéne lennetek!
- Nyugi tesó!-röhögött - Nem sokára ott vagyunk - mondta gyorsan, és mar ki is nyomta a telefont, mielőtt még bármit is kérdezhettem volna. Feltűnés nélkül sétáltam arrébb az utcából Shayyel. Még csak az kéne, hogy elkapjanak minket. A park felé vettük az utunkat. Megálltunk nem messze a szökőkúttól és vártunk Harryékre. Meggyújtottam a cigimet majd hátrahajtottam a fejemet, lassan kifújtam a szürke füstöt és figyeltem ahogy elfújja a szél. Hirtelen egy hideg fémet éreztem a nyakamon és egy mély hang suttogott a fülembe:
- Hello! - Hülye - röhögtem fel és átnéztem a vállam fölött, a hang irányába. - Meghoztuk az anyagot - mondta a hang gazdája és elvette a kést a torkomról. - Remek munka - vigyorogtam Harryre - Csak egy kicsit lassúak voltatok.
-Niallnek épp most kellett beújítania egy áldozatot. Tudod, nem árt egy kis vérfrissítés - mondta és közben gúnyosan Niallre mosolygott. Az csak mogorván megvonta a vállát és rágyújtott egy füves cigire.
***

- Kit szereztél be Niall, egy csajt? Vagy megint egy szerencsétlen srácot?
- Egy csajt, ha nagyon tudni akarod - mordult rám és az arcomba fújta a füstöt.
Gúnyosan elmosolyodtam. Biztos jó kurva lehet, ha kell Niallnek. Huppsz, bocsi Niall.
- Adsz egy cigit? - kérdeztem Nialltól. - Persze, ha megcsókolod a seggem - vágta rá.
- Mi a fasz? - kérdeztem röhögve - Adj már egy cigit, ember - nyújtottam felé a kezem.
Kifürkészhetetlen tekintettel nézett rám, majd a kezembe nyomott egy szálat. - Kösz - biccentettem, meggyújtottam és hanyatt feküdtem a fűben. A tekintetem az égre emeltem és beleszívtam az enyhén mentolos szálba.
- Mentolos? Ez most komolya? - néztem fel rá fintorogva - Te mocskos buzi...-tettem hozzá olyan, hogy ő nem halhatta. Kurtán biccetett.
- Valami bajod van vele? - húzta fel fenyegetően a szemöldökét. Hozzátenném, csak ő hitte, hogy fenyegetően.
- Nem - mondta fintorogva. Elmagyaráznám Niall nagyképűségét. Szeretne, ha ő lenne a kedvencem, csakhogy erről már egy kicsit lekésett. Fáj a foga Harry helyére. Szinte annyira pedálozik, hogy már fáj nézni.



Liam James Payne
2013.05.19


- Liam! Mi a fasz van veled? - jött oda hozzám Louis, és akármennyire is próbáltam figyelmen kívül hagyni, a szemem megakadt két új szerzeményén. Újabb tetkókat varratott magára a szünetben, méghozzá egy szarvast a jobb karjára, és egy feliratot a mellkasára, amit jól láthattam a szinte hasa közepéig kivágott póló miatt.
- Kösz, a kedves üdvözlést - morogtam, miközben szekrényembe dobáltam a megviselt tankönyveim.
- Most ne nyávogj! - vágta hozzám bunkón. Mi történt Louisval? Eddig nem volt ilyen pöcs - Azt mondtad, hogy elgondolkodsz az ajánlatomon. Kicsit túl sokat agyaltál már! Haver, ezen nekem a golyóim múlnak! - csattant fel zaklatottan.
Becsaptam a szekrényem ajtaját, megpróbáltam előszedni legkomolyabb fejem, majd rá néztem.
- Még nem döntöttem - válaszoltam higgadtan, és indultam volna a kijárat felé, de Louis elállta utam.
- Ne szórakozz velem! Elvállalod, vagy nem? - fürkészte arcom, de egy idő után feladta, mikor rájött, hogy nem fog tőlem választ kapni. Zsebébe csúsztatta kezeit, majd elővett száz dollárt - Előleg - lengette meg orrom előtt.
Szám kiszáradt, és fejemben a fogaskerekek mozogni kezdtek. Jól jönne az a pénz, az biztos. - Benne vagyok - sóhajtottam, és idegesen a hajamba túrtam. Tomlinson barátom a kezembe nyomta a lóvét, majd elindult a főkijárat felé. - Ja, amúgy hatra jelenésed van! Találkozunk a graffitis falnál!

8 megjegyzés:

  1. Kedves, Dorci és Tina! :)

    Nagyon jó lett az első rész, bár szerintem rövid. Tudom én, hogy sietni próbáltok az új résszel, de ezt csak is rátok van bízva. Minél hosszabb egy rész az olvasó annál boldogabb, erre most nem arra célzok, hogy egy részben írjátok le az egész történetet, hanem arra, hogy, nem kell kapkodni mi tudunk várni vagy is én. A lényeg, hogy ez a rövidke rész is nagyszerűen sikerült és jó, hogy Zayn szemszögéből is valamennyit megtudtunk. Várom a következő részt! :)
    Üdv: E.J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen a tanácsot, a következő már jóval hosszabb lesz :)

      Törlés
  2. Akárhányszor olvasom egy irásotokat mindig rádöbbenek hogy milyen KIBASZOTTUL JÓL irtok *--------------* <3 nagyon jó lett kérem a kövit!! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oooooh Niki ne csináld már :DD Zavarba hozol minket :$$: D

      Törlés
  3. váooo <3 első rész és máris imádom :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Írók! :)
    Először is Dorcinak mondom,hogy nagyon jók a részek amik Zayn szemszögéből íródtak eddig :))
    Másodszor szia Tina! Nem gondoltam hogy fogok még írni más blogodra is.De ez most megtört mert ez a történet már most elnyerte a tetszésemet.Érdekesnek találom,hogy Ziam-és mert az agyon tetovált,piercinges emberek általában nem az azonos neműekhez vonzódnak.Amúgy bevallom őszintén hogy szeretem az ilyen történeteket(Larryseket is) attól függetlenül hogy a való életben egyáltalán nem gondolom hogy melegek lennének.Viszont,szerintem írói kihívás egy ilyet megírni mert két fiú más mint egy lány és egy fiú.Kellenek ilyenek is hogy egy pár ember rájöjjön nemcsak fiú és lány között lehet igaz szerelem.Már megint túl sokat pofázom úgyhogy csak annyi:örülök,hogy olvashatok egy újabb jónak ígérkező történetet tőled :) Nagyon várom a következőt ;)
    Szilvi <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ooooh Szilvi, de jó téged újra látni! :D Már hiányoztál.
      Örülök, hogy így vélekedsz a történetről, meg az egész műfajról, ugyanis az én szememben ez az egész elég nagy dolog. És igen, én tisztában vagyok vele, hogy ez egy nagy kihívás ... Lehet, hogy megint nagy fába vágtam a fejszém :D
      Örülök, hogy írtál!
      xx

      Törlés