2014. február 12., szerda

Csak, hogy fecsegjek kicsit

Aloha!
Sajnálatos módon nem tudok aludni, szóval gondoltam boldogítalak titeket egy bejegyzéssel.
Akkor először beszéljünk az új designról! Szerintem még a vak is kiszúrta, hogy lecseréltem, de ha ez nem történt volna meg, akkor kapard ki a csipád, majd nézd meg újra :D Nem tudom, hogy ez hogy lehetséges, de nekem most kifejezetten tetszik úgy az egész (mondjuk a szerkesztőtudásommal még mindig nem vagyok megelégedve). De, tudni kell rólam, hogy nagyon határozatlan ember vagyok, és ez a munkáimon is meglátszik. Ez a fejléc, esküszöm, nem kevesebbszer, mint tízszer van megcsinálva. Mindegyik különbözik egy kicsit.
És ... Kezdek kissé elbizonytalanodni, hogy ez tényleg jó-e. Szóval megmutatok nektek egy másikat, és ti fogjátok eldönteni, hogy melyik legyen.


Fejléc 1


Fejléc 2
És akkor most itt van egy kis szavazóláda (vagy mi). HÉTFŐIG van időtök szavazni.



Melyik fejléc legyen kint a blogon?
Első
Második

  
Free polls from Pollhost.com

És akkor most jöjjenek az egyéb dolgok.
Mivel Dorcival úgy véltük, hogy elég sokan vagytok, és látunk jövőt ebben a blogban, tettünk egy fogadalmat. Ha összegyűlik valaha is az 50 RENDSZERES OLVASÓ, akkor csinálunk valami nagyon őrült dolgot (legyen titok), és meg fogjuk veletek osztani. Szóval, hajrá ;) Tessék feliratkozni, és hirdetni a blogot.

Oh, és végül ... A rész még a hétvégén felkerül, vagy legkésőbb a jövőhét elején. Az már csak Dorcin múlik.

Tina voltam xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése